سوپرکار لهستانی
تاريخ : برچسب:, | 12:32 | نویسنده : alireza

سوپرکار لهستانی ، آرینرا Arrinera پروژه ای است که در سال 2008 کلید خورد و در نهایت سال گذشته نمونه پرتوتایپ آن رونمایی شد. حال شرکت آرینرا اقدام به انتشار مشخصات و قیمت گذاری نهایی آن کرده است.

Arrinera-Supercar

این خودرو از موتوری همانند کوروت ZR1 بهره می برد ، با این تفاوت که محل نصب موتور به وسط منتقل شده است . یک موتور 6.2 لیتری V8 مجهز به سوپرشارژر با حداکثر قدرت 650 اسب بخار و گشتاور 820 نیوتن متر . قدرت موتور توسط جعبه دنده 6 سرعته Garzino منتقل می شود . این لهستانی 1300 کیلویی با نسبت قدرت به وزن 2 کیلوگرم به اسب بخار، صفر تا صد را در 3.2 ثانیه می پیماید و برای رسیدن به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت با ادامه ی شرایط تنها به 5.7 ثانیه ی دیگر نیاز دارد. حداکثر سرعت آرینرا 340 کیلومتر بر ساعت است.

Arrinera-Supercar

 

Arrinera-Supercar

از دیگر مزایای این سوپراسپرت شاسی فوق العاده سبک با مقاومت بالا همچنین با مقاومت استثنایی در برابر تغییر شکل می باشد . بعنوان یکی از آپشن ها ، سقف و فضای کابین می تواند از مواد کامپوزیتی مانند کربن و کولار ساخته شوند تا کاهش وزن بیش تری را شاهد باشیم. آرینرا با استفاده از ویژگی های سیستم تعلیق multilink که برای پشت سر گذاشتن پیچ ها با سرعت بالا بهینه سازی شده است ، آماده است تا لذت رنندگی اسپرت را به همراه خود بچشاند.

Arrinera-Supercar

پس از بالا زدن درها فضای کابین در پیش روست.فضایی متفاوت با استفاده از مواد با کیفیت از چرم و کامپوزیت.

سیستم صوتی ، پنجره ها و آیینه های برقی و تهویه مطبوع و آپشن دوربین دید در شب از تجهیزات مهم کابین می باشند.

سوپرکار لهستانی 160.060 دلار قیمت گذاری شده است و اولین تحویل انتظار می رود اواخر این سال باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: